Recenzi na kissing booth 3

protože … Recenzi …

Recenzi na Kissing Booth 3 Netflix

budeš dělat recenzi na kissing booth 3?

Život… je opravdu zvláštní,že? Ze všech věcí

Co jsem očekával že budu dělat ve svých raných 30-ti, nadávat na špatné teenageské romantické komedie pro peníze bylo extrémně nízko na tom listu.

Hned nad užíváním si úspěšného vztahu. Byl jsem na živu ještě když Berlínská Zeď stála. Já jsem definice jsem moc starý na tyhle blbosti. A přesto, život je zvláštní. A hned jak mi Youtubová kariéra omylem spadla do klína, tak se omylem The Kissing Booth stala jedním z mých nejvíc vytrvalých kanalových memů. *Klepání na dveře* [Potichu] “Kdy budeš recenzovat The Kissing Booth 3?”. CJ: “Už je zase ten čas!”.

Panna: "Copak je!?" [Potichu] “Kdy budeš recenzovat The Kissing Booth 3?” “Kdy budeš recenzovat The Kissing Booth 3?”. CJ: “Oh, na tohle jsem se těšil!” *Panna křičí* *Hai Yo hraje* “Kdy budeš recenzovat The Kissing Booth 3?”. Můžete se podívat na moje minulá videa na tuhle frančízu pokud se *opravdu* ,rádi koukáte na mě jak se mučím, ale tady je rychlá rekapitulace pro ty co jsou naštěstí v nevědomí. The Kissing Booth je teenagerovká "romantická" "komedie" vytvořena Netflixem která je na základě knihy která byla napsána na Wattpadu 15-ti letým člověkem. Všechny ingredience mistrovského díla! Následuje to středoškolského třeťáka Elle, hranou Joey Kingovou. Která opravdu potřebuje zasáh protože ty vole, pořád dělá špatné karierní rozhodnutí. Pro nějaké směšné důvody, Elee si musí vybrat mezi svými city pro macho muže Noah a svým kamarádstvím se svím bratrem a náladovou malou sviní Lee. Náleží spousta blbého melodrama mezi postavami které jsou nechutné a nesympatické že se budete modlit pro apokalypsu aby vám prišla ukončit trápení.

Nezmínky některé *velmi* toxické a zastaralé ideály o "vztazích". “Jenom vlez do auta? Elle!” “VLEZ DO TOHO AUTA, ELLE!”. Ah, vidím že si chodil na 'Chris Brown' Školu o Vztazích. Koukat se tyhle mokré opice jak se perou v jejich křečích nedospělosti bylo dostatečně strašné už jednou! Ale oproti mému hororu, to bylo jedno z nejvíc sledovaných filmů na Netflixu v roce ve kterém to vyšlo. A všichni víte co to znamená! Pokračování… *POVZDECH*. Znalost o tom že by mělo být ne jedno, ale dvě pokračování k této bezcenné trosce, mne poslali do spirálovité hlubiny deprese. Moje levely Copium byly mimo zk*rvené grafy. Nechci věřit tomu že dostatek lidí se neironicky koukalo na tyhle filmy aby je zdůvodnilo udělat tři.

Můj typ je na tom že to je celé vyhazování peněz. Nechme všichni vzdát úctu jenom *některým* z seriálů které Netflix zrušil aby preferoval dělat 3 Kissing Booth filmy. F’s v čatu, kluci. *Gut’s Theme hraje*. Raději bych byl nucen vysvětlit mojí naivní nevinné matce kdo je Chris Chan, než se koukat na další z těchto filmů. Bylo by to o trochu méně znepokojivé než vědět že Joey Kingová má dva NSFW subredity a stránku na WikiFeet. Jo, připoměňte mi nikdy nedělat výzkum pro article znova. Jako, nikdy Ale byl jsem bezmocný vůči nekonečnému příůivu požadavků mě vidět trpět, ze kterého zdánlivě nebylo úniku.

Takže jsem udělal article i na druhý film. Moje myšlenky které mohou být takto zhrnuty: *Zakašle* *HLASITÉ ZVUKY ZVRACENÍ* 66 00:04:27,716 --> 00:04:30,090 Tyhle filmy na mě ponechaly značku. Už nemůžu ani slyšet slova ”Kissing” nebo ”Booth” bez toho abych měl mentální obrázek těchto tří neskutečně praštitelných obličejů.

*SMÍCH V CTHULU*.

NE! Ale tato recenze byla stejně nevyhnutelná jako třetí a finální pokračování, kreativně jmenováno. The Kissing Booth 3! Velký nápad. A možná teď mě všichni konečně necháte na pokoji… “Kámo, udělej rezenci na The Kissing B-Booth část tři, ty, jako ” “Už to bylo dlouho ne? Hmm? Udělal si recenze na ty další dva, tak proč ne tenhle, ne? Hmm?" "Hádám že si moc cccccccccynický …[NEROZPOZNATELNÉ].”. Ale jetsli Netflix tohle bude dojit pro všechno co může, tak budu i já, k čertu.

TOHLE VIDEO JE SPONSOROVANÉ NORDVPN! S Nordovým virtuální soukromou sítí, všechny vaše online aktivity zůstanou bezpečné za 80 00:05:24,790 --> 00:05:27,281 stěnou dalšího generačního šifrování, pomáhajícího vám vylepšit vaše online soukromí a zabezepčit vás před těmi nepříjemnými slídili. “Odešel by jste prosím bez problému?” “Dobře…”. A co víc, můžete použít Nord aby jste rychle a jednoduše změnili vaši lokaci aby jste odemkli více obsahu na streamovacích sítích a dokonce ušetřit peníze na regionálních cennových rozdílech. “ZKLAPNI A KOUKNI NA MOJE PENÍZE!”. Chceš se dívat na cool seriál ale není k dispozici na dívání kde jsi? No, tak si vem procházku k Ye Staré Anglii, a tady je! “It’s so so beautiful!” (UK Netflix je lepší jen říkám.) “ALE POČKAT! JE TOHO JEŠTĚ VÍC!* “Víc.” “VÍC!” “VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍC!”. Aby jste si vzali kontrolu nad vaší internetovou zkušeností dnes a pomohli podpořit tento kanál, běžte na nordvpn.com/cynicalreviews a dostaňte obrovskou slevu plus 2 roční plán a 4 měsíce zdarma! *Japonský muž jásá*. Je to Nordvpn.com/cynicalreviews….. *Kosti praskají*.

Konec. Vím že to byl měsíc a půl od té doby co to vyšlo, ale já jsem byl na dovolené, a nebyla žádná šance že bych trávil ani část svého času tím že bych myslel nad tímto filmovým hnusem. Tkay jsem tento film nenáviděl tolik že to trvalo tak dlouho abych udělal tohle article…. Dobře, toje dostatek nadávání o tom abych se musel koukat na ten film. Teď je čas abych nadával nad tím filmem. Aaaaa…. Je to sra*ka. Děkuji všem strašně moc že jste se dívali! Obrovský shout out pro ty co poslali fan art, Ne, ale opravdu.

Je to fakt fakt sra*ka. Zkončilo to jako nejhorší z těch tří. Je to taky to nejhorší špatný. Je to nudný. Ty problematické elementy byly strašně zmírněny. A i když tady je spousta blbých kravin kterým se můžu vysmívat, tentokrát je to o hodně těžší abych byl nasraný. Ale není to ani zábavné takže se moc nezlepšili v tom ohledu. Není to ten typ špatného na kterej se můžete smát, nebo být naštvaný.

A to s čím nás nechali je nic, vážně. Aspoň sedět na ananasu 100 minut by probudilo nějaké hmatatelné emoční reakce. Všechno co tohle popuzuje je frustrace a opovržení. A pokud jste byly zaujatí těmito postavami (což by jste opravdu neměli), tento příběh ani nedonáší nějaké emoční vyvrcholení ke konci této trilogie erorů. Popravdě to aji ukážě nějakou kritiku kterou jsem zatím měl a přijde to *tak blízko* k tomu aby se to poučilo ze svých chyb, jenom aby to zpackali na poslední minutu.

Jako kdyby to bylo napsáno Joeym z Friends.

Aspoň je to o 20 minut kratší

Než ten minulý, děkuji milému nebezkému pánovi ježíši, musel bych opravdu vytáhnout trankvilizéry pro koně ale i když má ten film víc tolerovatelnou délku, množství vycpávek je ale naprosto neuvěřitelné.

Pokud by se opravdu snažili, tenhle film by mohl být zkrácen do 10 minut a potom přidán na konec toho minulého.

Ale bavíme se o Netflixu. Kde všechno musí být nepotřebně dlouhé, nebo nepotřebné od začátku. Byl jsem nevěřící k množství motáží a neskutečně zbytečných scén kde obsazení dělá náhodné aktivity. Elle: "YAY! Strašná zábava!" *Neupřímný smích*. Bylo to natočeno hned po nimulém filmu, takže hádám že si mysleli: “Proč nemít všechny ty vedlejší postavy mít část v tomhle taky, I když udělali absolutní nic?!”. Aspoň si to ti herci užívali. Ale tohle jenom potvrzuje moje podezření že někdo chtěl použít velkou párty v Jižní Africe jako daňový odpis. “Oh, tohle je skvělé!”.

Ale popravdě to spíš vypadalo jako že řekli hercům aby dělali kraviny, natočili to, a pak se snažili napsat příběh kolem výsledného pokusu. Jsou to jediní co si to užívají, protože -šok- tento film není ani napínavý, ani vtipný. Jako, vůbec. *Směje se v Lee*. Další důvod proč je ten film tak nudný je proto že recyklovali stejné stupidní drama z minulého filmu. Jako králík co si jí své vlastní bobky. Noah je furt debil, Lee je furt emocionálně manipulativní kretén, a Elle je furt idiot bez osobnosti který je roztržený mezi něma kvůli těm stejným mladistvým pravidlům které měli roztrhat na konci prvního filmu! Jsou to stejné bláboly které by se mohli jednoduše vyřešit kdyby všichni spolu normálně komunikovaly a měli kapku dospělosti.

Už měli dva filmy plného tímhle, takže už není žádná omluva.

A jakékoliv konflikty které *jsou* nové jsou neskutečně klišé takže jediné co udělají tak nás uspí. A furt je nemožné dávat pozor protože všechno je nepatrné a stupidní. A všechno to příchází od lidí kteří měli všechno podané celý svůj život. Neřekl bych že mám sám problémy, ale tito privelegovaní kreténi ze mě dělají že se cítím jako Oliver Twist. Problémy z prvního světa jsou na svém vrcholu v této inscenaci. A pořád je nemožné soucítit s jakoukoliv postavou protože všichni jsou nanic! “Vítejte v The Kissing Booth!”. Přitom měli několik cest jak mohli zabít nebo aspon vážně zmrzačit tyhle postavy, neudělali to. Co bylo zklamající….

Moc nepomáhý ani ty herecké výkony, které aji se standarty téhle frančízy, jsou tak neinspirované a špatné. Hlavně herci Noah a Marca jsou tak viditelně bez úsilí. Převážně stojí,rozpačitě předstírají že mají romantickou chemii s tímhle pytlem majonézy. K tomu vědět že Joey King a Jacob Elordi spolu opravdu chodili a rozvedli se v reálném životě přidává několik vrstev k tomuhle cringe. “Opravdu?”. Posunujeme se k "příběhu", nečekejte moc seriozní analýzu jak ním budeme procházet protože…. Hele, notak! Není to tak hluboké…. Jako, opravdu lidi, co se na tom dá rozebrat?! Film začíná kde ten minulý zkončil, s tím že Elle se podařilo zkrz sílu Mary Sue-dom se dostat jak do Berkeley a Harvard univerzit.

A ne, nikdy se z toho neposunu.

Po montáži nedůležitých kravin plných ADHD editování

Aby potěšili tiktok generaci, vidíme že elle odsouvá svoje rozhodnutí jestli půjde na hardvard s noem nebo jít na berkeley s leem.

Konflikt který existuje jenom protože furt následují ty stupidní pravidla ketré udělali když byli děti. Znova, už měli *dva filmy* aby si uvědomili že tyhle pravidla asi tvoří nějaké problémy. A pokud Lee bude mít pokaždé rapl protože se rozhodla jít na jinou universitu, tak potom je to zpíč*nej kretén! Tyhle filmy jsou viditleně zvláštní fantasie pro předpubertální dívky, ale tady je jenom jeden indikátor jak absurdně mimo dosah tenhle příběh je. “Takže když jsme byli zpátky doma, našla jsem si práci abych si mohla vydělat nějaký peníze na vysokou.”. Nemůžeš si zaplatit vysokou jako letní servírka od roku 1972. Můžeš si koupit možná dva odstavce v učebnici.

“Co musí holka udělat aby dostala vodu na stůl 17?! Notak makej, makej!” "Ano madam, jdu na to!". Seber si ho sama, ty líná ženská! Ale mluvě o penězích, Noovi a Leeho rodiče chtěji prodat jejich plážový domek kde děti tráví každé léto čas protože údržba je moc drahá a děti nebudou blízko aby ho využívaly. Ale oni jsou jako “Ne, nemůžete ho prodat!”. Tak plať nájem, vy malý sv*ně! *Tsk* “Víš jak zníš ,mami? Zníš jako realitní kancelář.” “Protože pracuju v realitní kanceláři.” [Mrčení] Já tak strašně k*urva nenávidím tuhle postavu, vy ani nevíte jak k*rva moc…. Takže všichni jedou k tomu plážovému domku a začnou pocitovat nostalgii. Možná kdyby tohle byů jejich hlavní dům který bychom viděli v minulých filmech, tak by to mělo nějaký dojem. Ale jenom se snaží abychom se cítili nostalgicky z domu který nikdy nezmínily. Takže je to takový, no a.

Cool příběh kámo. *ČMUCH*. Po montáži #2, se jim podaří je přemluvit aby je nechali tam srávit poslední léto. Elle se konečně rozhodne jít na Harvard s Noem, a jasně, Lee uteče jako malá k*rva, nsštvaný že spolu nebudou moct trávit tolik času. Tohle je proto že on a Rachel (která pořád nemá vlastní osobnost) bude taky s ním být na dálku, takže všechen jeho volný čas bude trávit s ní. MICHAEL BLUTH: “Udělal jsem obrovskou chybu…” "Nemůžu nad tímhle nebýt naštvaný, Elle! Ok? Ty mě opouštíš!" *DÍTĚ PLÁČE*. Ale Elle ho uklidní s *povzdech* dalším zk*rveným listem Tentokrát je to list věcí které chtěli udělat spolu předtím než odejsou na vysokou, kterej našli když uklízely dům. Protože následovat pravidla která udělala když byli děti nebylo dostatečně špatné! Spousta hloupého melodrama a šílených věcí nastoupí jak se snaží udělat všechno na listu aby měli *HASHTAG nejlepší prázdniny navždy*! Ale jedna z těch věcí je "Žít spolu na Berkeley", takže *Kliknutí jazykem*.

Celkem si to p*srala co?! Montáž číslo 3 rychle následuje nevyhnutelná house party. A potom začnou s jejich opatrně vybraným listem v MONTÁŽI #4… *povzdech* (Jsme zhruba 20 minut v tom filmu jenom aby jste věděli…). Počkej, nemáš si náhodou šetřit peníze na vysokou? Nemáš žádný ponětí jak drahé je potápět se s žralokama?! Marco se ukáže v její práci protože potřebujeme více drama. A jelikož si Noah už nesundává tričko každých pět minut, musíme mít něco jiného co zvlhčí kalhotky. Takže jasně že je plavčík! *ŘVE JAKO LEE* *Zapíská píšťalkou* “AIDS, VŠICHNI VEN!”. Jeho herec je o deset let starší než jeho postava má být. Je- Jenom jsem cítil že by bylo důležitý to dát najevo Oh a Chloe přijde do LA protože potřebujeme mít kamaráda pro Noah aby se jí svěřil, a on nemá žádné jiné. Její rodiče se rozvádí, ale jako všechno ostatní, je to jenom tady aby jedna z hlavních postav měla nějaké menší zjevení.

Noah řekne Elle že pozval Chloe aby zůstala u nich, a ona řekne že jí to nevadí. Potom ona řekne jemu že jí bude Marco pomáhat s jejím listem, a on “Oh,ok dobře.” “Jako to je trochu dvojtej standart. Jako já jsem úplně vpoho s Chloe” “No, já jsem nepolíbil Chloe.” “TY VOLE, TYS JI ÚPLNĚ ZABIL KÁMO!”.

Oh yeah, tos udělala co?! A pořád

Ses mu za to neomluvila! jako se vším drama v tomhle filmu, ty postavy jsou částečně v dobrým a částečně v špatným.

Je to katrastrofa, a tebe moc nezajímá kdo vyhraje.

“Já jsem nemyslel aby to vyznělo tak jak to znělo, vážně- vážně mě to mrzí” “Je to vpoho, prostě na to zapomenem, jo?". Musíš milovat to jak on se omluví za to že se naštval, ale *ona* se neomluví za to že dala pusu Marcovi, což je NEKONEČNĚ HORŠÍ! Já- Já ji- nenávidím tak strašně moc…. Jo a ,ty postavy regulerně pijíalkohol, i z barů, i když jsou všichni pod legální věkovou kategoríí na pitá alkoholu.

Obvykle ignoruju takové věci, ale dělám výjimky. V dalších novinkách, Lee se zkamarádí s klukem co chodí na Berkeley, a Elle začně trochu žárlit. "Pokecáme později!". ELLE mluví:“Byla jsem totální pokrytec nebo co?”. Uh, ano. Ano, byla a jsi. Jde domů hlídat svého bratra a potká se s ženou se kterou její ovdovělý otec chodí. “Právě jsem ji potkala.

Je celkem otravná.”. Proč je otravná?Byla strašně milá. A koukejme kdo mluví! Po MONTÁŽI #5, jdou na motokáry,oblečení jako Mario a další, ovšem. Strašně originální…. Noah odmítne se přidat protože je nástroj. Ale Marco přistoupí místo něj, s tím že pomůže Elle tohle celé nachystat. Cítí se ohrožený, Noah se připojí na trochu narážení a broušení. Tahle sekvence se snaží strašně moc být vtipná že je to dost ubohý, popravdě.

Taky se omlouvám vám vědět to že žádné z těch narážek nejsou fatální. Marco vyhraje a dostane trofii?! Proč vůbec mají trofii pro to- ah víte co já-. Mě už to nezajímá…. Noah udělá jeho “JÁ NEMLUVÍM JÁ NAŠTVANÝ” rutinu, a potom se naštve na Elle že s ní byl Marco protože s ní viditelně chce chodit. Je to trošku divný aby ho pozvala když vezmeme v potaz všechno co se stalo, ale znova, oba jsou nějak špatní. Tohle je jeden z těch ‘Jo, pojďme si sednout a mít normální konverzaci ’ momentů. Která se *mohla* stát protože Noah udělá pro ni večeři a snaží se omluvit, ale ona je jako “Aaah neee, já mám ten list víš co!”. Děláš si ze mě p*del ty št*tko?! Chcete vědět za co ho odmítne? Pro taneční musikál! Přeju si abych vtipkoval….

Když jsem dělal live reakci na Youtubu, tak jsem vtipkoval s chatem že kdyby to přeměnili na musikál tak by to byla jediná věc která by to udělala ještě horší. A ONI TO D*PRDELE UDĚLALI! TI ABSOLUTNÍ BLÁZNI! Aah, k*rva nee, ne Neeeeee.. Oh, nas*rte si. Nas*rte si Popravdě nas*rte si s tímhle Nemohli jste to udělat horš- KDO SE PRO TOHLE PTAL?! A kde by našly čas se tohle všechno naučit, s tím vším co se děje okolo? *Tleskání*. No, ne, netleskali by. Je to k*rva otravný. Tahle celá scéna je jako post na r/thathappened.

Noah je pochopitelně trochu naštvaný.

On ale věděl o tom listu, takže se měl zeptat předtím než tu večeři vymyslel. Holka Ellinýho otce vyzvedne jejího mladšího bráchu protože ona měla moc práce, ale ona odpoví jako nevděčný spratek. Elle začne být trochu zahlcena všemi těmi problémy které *ona* vytvořila a vyspovídá se Marcovi. Což jemu dá dojem že může postoupit na další metu. Když ona zavírá její práci, Noah se objeví s růží a oni si zatancují k jukeboxu. Ti spisovatelé už ani neskrývají jejich nedostatek kreativity. Ale Marco se ukáže a začne být smutný protože ona tancuje s -víte co- jejím *PŘÍTELEM*! Protože se Elle snaží spravit věci s Noem, Elee řekne Leemu že pro něj nebude mít tolik času. Což ho naštve.

Samozřejmě. Noah pal zjistí že byla přijata aji do Berkeley a že mu předtím lhala protože mu řekla že je jenom na čekacím listě. Zavolá Marca a dá ho hluboko do friend zone. Celkem odvážný nosit svůj mobil uprostřed aquaparku, kámo! Potom je *další* párty. *Povzdech* To byla taky moje reakce. Marco přijde i když nebyl pozvaný a nčekaně to začne být dost trapný. A potom věci začnou být fyzické. “Ty furt chceš Elle, a všichni tady to ví!” “Řekl jsem Sklapni!” “Takže čím dřív se ti to dostane z krz tu tvoji tvrdou lebku, tím dřív můžeme-” “Já tohle dělat nebudu.”.

Oh, už spolu začněte m*dat konečně! Místo toho aby si o tom popovídaly tak odjede do západu slunce. Marco totálně blbě pochopí náladu a začne prosit pro trošku k*ndy což zkončí tak jak by jste čekali. KÁMO, PROČ SE TI VŮBEC LÍBÍ?! Ona je teatrální hobbit s osobností koše. Kvůli tomuhle všemu drama, Elle vybouchne na přítelkyni jejího otce. “Lindo, ty sem ani nepatříš, a je jedno jak moc se snažíš.”. Wow. Wow- wow! Jaká obrovská p*ča! Aspoň ji konečen její otec dá na její místo. “Ona není máma! A nikdy nebude! A myslím že je sobecký se vůbec o to snažit!” “Strávil jsem posledních šest let tím abyste ty a Brad byly moje jediná priorita." "Dal jsem tu část svého života na chvilku pryč.

Dokonce jsem si vzal práci kterou *nenávidím*, abych vidělal víc peněz a pomohl ti se školou" "A ty tady stojíš a říkáš že jsem sobec.” “Ne, Elle. Ne!” “Opravdu si myslíš že si jediný člověk co potřebuje lásku ve svém životě?” “Nemáš ani ponětí jak moc jsem z tebe zklamaný." (Ano, Králi!). Dlší den ona prostě *ví* že Noah bude u Hollywood cedule. Co on tady teď žije? Prostě tady sedí v očekávání že ona přijde za ním? A ano, furt se tam nemůže chodit, není to povoleno. Začnou si mluvit jeden k druhému, což je zkaženo Joey Kingovými pokusy brečet. Obvykle to je něco nad čím exceluje, ale tady to je prostě zvláštní z nějakého důvodu. A potom se rozvedou, Díky bohu. Elle a Lee se rozhodli ukrást tu dance-dance stroj z minulých filmů, ale kvůli tomuhle rozchodu, promeškají příležitost.

Což Lee vezme v dospělém a slušném stylu.

LOL NOPE! “Je to opravdu o čem

Si myslíš že to je? o tý hře- co si myslíš že mi je pět?!” “to není jenom o tý blbý hře elle! je to o tobě bojující pro naše přátelství!”.

Urgh Můžu cítit jeho mokré spoďáry zkrz

Tu obrazovku “i tobě o mě nezáleží! nikdy oproti jemu! nikdy to tak nebylo!”.

O MŮJ BOŽE, PROSTĚ MU ŘEKNI CO SE STALO! Potom mu *konečně* řekne ať se on a jeho pravidla jdou zahrabat. Oh a potom Marco taky zruší jejich přátelství, jenom na hromadění té bolesti ještě víc. Rachel je inspirována jejich rozchodem a odkopne Leeho protože nechce aby se staly jako Elle a Noah. Po tom co se snažili udržet dálkový vztah. Jako, ano, měla by ses s ním rozejít, ale ne kvůli takovému důvodu! *Smích* Ze všech důvodů které *sis* mohla vybrat! Tohle všechno má být strašně smutné, ale vidět jejich vztahy se rozpadat mi dává obrovský hateboner.

“Pro všechno co jde, chci aby si věděla že já si o tobě myslím že ji absolutně briliantní žena”. Proč? Jaký možný důvod by tě nutil si tohle myslet? Ona se smíří se svým otcem a jeho přítelkyní, předtím než řekne sbohem všem ostatním postavám se kterýma měla skoro žádné vztahy. ELLE hlas: "Žádné nebyly perfektní ale v jejich vlastním smyslu " "Hey!" *FACKA* "Každý měl velkou část v mém životě." "Počkat, opravdu se snaží aby jsme se cítili nostalgicky pro to sexuální napadení?! Co to k*rva A taky Marcovi který jde do New Yorku se stát muzikantem. Ok, kámo, užívej si žebračit na metru, pro peníze na hostel. A potom zpraví věci s Leem. "Je to však víš že mě na tobě tolik záleží a že jsem strávila můj život, však víš, děláním co bylo nejlepší pro naše kamarádství." "Ale nestrávila jsem tolik času zjišťováním toho co mě dělá štastnou.” “Co to říkáš že mě nezáleží na tvém štěstí?” "Ne!". Jako posudkem na tvých činech,jo. Trochu ? Molly Ringwald přinese velmi dobrou pointu s tím že Elle nemá žádnej nápad s tím co studovat na vysoké, dává svoje rozhodnutí podle toho co ostatní dělají, a že nemá žádnou osobnost.

Takže to musí vymyslet. A to udělá. V poseldních 40 minutách, je překvapivé množství důkladného růstu osobnosti postavy. Je to *dost* pozdě ale bylo to pěkné vidět. Ale když si myslíte že jste ve finálních momentech, je tady furt 20 minut. Nejsem si jistý proč si mysleli že tahle frančíza potřebovala prodloužený konec. Elle se rozhodne že nechce jít na Berkeley *nebo* Harvard protože to bylo rozhodnuto na tom že by byla s jedním z nich. A Noah s Leem přijmou to že ona je její vlastní soběstačná žena která nepotřebuje žádného muže.

Dávali nám narážky na to že Elle je pro-leet Gamer. OPOVAŽTE SE DO TOHODLE PŘIDAT ORI VY ZK*RVENÍ ZVRHLÍCI!! Takže jejich nápad toho aby si tvořila svoji vlastní cestu je to že si v*sere cestu do USC aby studovala article game design. Aspoň že to není MIT nebo něco takového- to myslím že by mi praskla žíla. Ale furt je to směšné že se tam dostane bez toho aby byla připravená dopředu. Oh a Molly Ringwald se rozhodne ten dům neprodat jenom kvůli nostalgii. Takže hádám že jejich finance už nejsou problém? Proč by si ten dům nechali když tam bude jenom sedět, prázdný?! A nebudeš se o tom bavit se svým manželem dřív? Je to dost velké rozhodnutí které postihuje oba dva! Po tom co se s Noem zase zpřátelí, posuneme se dopředu o šest let. I když všichni vypadají furt stejně. Kromě Elle, která se ostříhala na krátko kvůli nějakému klišé symbolismu.

I když u ní to vypadá ještě *víc* jako obrácené pohlaví Frodda. Teď je article game designer, což- víte co, necháme to být, comentáře budou už teď dost karcinogení. Je tady nutná kissing booth, takže nemůžou být souzeni pro falešné reklamování. A Rachel se dá zpátky dohromady s Leem, odděláváním jediné trošky characteru kterého měla. A jsou vzatí! D*prdele ženská co je s tebou špatně! Elle se znova setká s Noem pod strašnou greenscreen.

Můj bože, proč to nenatočíte na realném

Setu, jakej byl toho smysl? konec je částečně dvojznačný, ale já myslím že to dost značí to že se dali zpátky dohromady.

Možná se víc chovají jako dospělí za těch šest let ale to mi nevidíme. Nedají nám dostatek abychom hádali že jsou teď více kompatibilní spolu.

Takže tak jak to je teď, to zničí tu zprávu kterou se poslední půl hodinu snažili ukázat. Takže, dobrá práce filme! Tahle epická sága neskončila Bangem ale tichým prodlouženým fňukáním. A po dokončení, se cítím tak vyšťaven že skoro vůbec nevím co říct. Všichni jsme věděli že to bude špatné, ale připadá mi to jako kdyby se vůbec nesnažili. Neviděl jsem tak špatný ending trilogie od té doby co jsem viděl The Rise of Skywalker. A s nejnižším IMDB a Rotten Tomatoes Audience score z celé trilogie, vypadá to že i ti diehard fanoušci měli dostatek téhle sr*čky. The Kissing Booth filmy jsou hlavní archtyp líných, stupidních, směšných, nudných teen kravin které jenom urážejí teenagery jako celek. A zaslouží si být dány jako koš cinematické historie.

Je to všechno tak moc na blití, a není tady skoro žádná látka nebo hodnota takže procházení touhle frančízou bylo strašně vyšťavující. Ale tady jsme. Dostali jsme se zkrz. Zvládli jsme to. Je to hotovo. *Hluboký nádech*. The Kissing Booth 3 mi prakticky potvrdilo co jsem už věděl a jak jsem se cítil o tomhle žánru. Všechny tyhle špatné teen filmy nejsou jenom špatné: jsou nudné, nepotřebné, a totálně nezajímavé.